Bio Bio Bio

Ikväll ska jag på bio med syrran o en till kompis. Vi ska se den så omtalade filmen Pirates of the Caribbean - Död mans kista. Ska bli kul med lite pirat äventyp! Man bör ju minnas vad som hände i den första filmen då detta e den andra. Undrar om denna filmen är mer väl gjord än den första? För så klart la man märke till små film missar hehe. Jag lyckas alltid lägga märke till sånt.

Det finns ett flertal som ser filmen för att det finns snyggingar med. Sån e inte jag att man sitter o kollar in typ Jonny Depp, Orlando Bloom, Stellan Skarsgård eller Kiera Knightley utan jag vills e filmen för äventyrets skull o visst de spelar bra o det e ett måste för att filmen ska vara bra ju. Gore Verbinski resigerar bra filmer så de så!

Kapten Jack Sparrow är rolig han! Visst e Davey Jones lite läcker ändå med det härliga skägget *skrattar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback