Iller Tricket!


Har du sett filmen hund tricket? svara du ja där så e du helt med på vad jag menar med min idee till uppföljare då man säger Iller tricket...

Jag gick genom stan ikväll påvägen hem men sällskap av min iller Busan. Det gick inte att  gå så långt mellan gångerna man blev stoppad av nyfikna människor som ville fråga en massa om illern o klappa henne mm. Skulle man gått där utan att ha med illern skulle ingen pratat med en ju. Galet. Busan är nog en raggnings magnet oxå för det var flera killar som ville bjuda på drink o snacka en massa o ha mitt nr el ge sitt mm. Det var väl kul att bli raggad på de första 3 gångerna men sen blev de lite jobbigt efter flera gånger hehe.

Vad jag vet finns det bara två illrar i hela Helsingborg så visst är dte ovanligt husdjur men oj så kul att ha. Busan är underbar!


Så klar måste hon vara med på bild =)

Busan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback