Marknads tokar!

Jag o syrran har nu besökt Kiviks marknad om det inte var nog så tog vi även en runda till Sjöbo marknad.

Det blev en massa fynd o tomt på pengar efter vart besök. Det är liksom lite charmigt att traska runt på marknaderna o koll apå allt o prata med de som står där o försöker sälja just sina saker... Sen så har man då en ricktigt tuff syster som prutar som tusan! Hon pruta 30% på en vara den e inte dåligt att gå ner från 150kr till 100kr. Jag är inpad helt klar jag e kanske för snäll för att våga pruta...

Nu näst väntar HBG festivalen den 27 till 29 Juli men då ska man mer njuta av musiken o festligheterna än fynda på marknads delen men minst en runda kommer jag gå där. För jag är ute efter ett speciellt halsband som tydligen ska vara svårt att få tag på. Jag vet några som reser runt vart år o säljer på marnaderna o de har smycken från Alchemy men de tycks inte ha just de halsbands smycket jag är ute efter som tillhör förra årets utbud.

Ja sen kanske nån mer maknads besök bli av minns inte vilka som kommer vara nu i veckan som kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback