Skynda Fynda!

Idag tog jag o syrran bussen mot Ekeby, var lite osäkra på var vi skulle hoppa av men de löste sig...
När vi väl hittat rätt men en bra bit gångväg från hållplatsen fann vi vårt mål. Det är en som föttupp olika djur innan som slutat o hade massor med ostädade burar hon skänkte till de som behöver. Vi rota runt i en stor hög med burdelar o tillbehör fann bla en stor bur flera små transportburar, skålar, flaskor mm Jag tyckte det kändes fel att vi fick alla dessa saker så jag ville betala men hon vägra ta imot fast efter lite övertala tog hon imot 100kr som symbolisk summa.Vi tacka för oss o det jobbiga var att släpa det tillbaka till busshållplatsen med tanke på hur långt det var att gååå i varmen.

När vi kom ut till vägen så stanna jag där med sakerna medans Syrran traska bort till hållplatsen. Sen flörta hon med buss chaffören så han stanna vid vägen där jag stod med alla tunga saker. Tur att han var så snäll som stanna. Nu ska allt skrubbas o fixas till så vi kan använda alla fynd saker....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback