Solstrålar... Solkräm... Solbränd...

Idag är man kanske lite väl solbränd... Ändå hade jag kletat in mig i massor med solkräm för att undvika att bli tokröd!  Visst lagon är bäst men det blev lite väl mycket då man var ute hela dagen o sprang runt bland alla kul djur igår.

Gick upp ur sängen in i duschen kl 3 på natten för att svalka mig då det brände för mycket så det inte gick att somna om. Efter det sov man gott igen.
ska försöka undvika solen ett tag fram över nu tills man inte klassas som rödskin längre...


Nu funderar jag o syrran starkt på Mariestad på utställningen. Det är väldigt lockande!!! Men då måste vi tälta med råttorna o det har vi aldrig gjort innan. Jo alltså tältat har man en hel del men aldrig då råttorna varit med. Så det krävs noga planering. Der är flera från Syd råttans gängs om oxå funderar på att åka dit vilket är kul om vi blir flera st. Fast sen finns det även två andra utställningar i höst som kommer vara nära.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback