Gamla foton...


Ikväll satt jag o kolla runt bland gamal foton o hitta flera fina på råttor jag saknar.

Så jag vill dela med mig.

Detta är syskonen Tiffany Persson och Black Jacky Sally Santesson 
Tiffy är den till vänster o Sally till höger.
Tiffi och Sally

Sally blev mamma till töserna Goldie och Silver.
Goldie bodde kvar hos mig medans Silver flyttade till syrran.
Goldie gick bor för ett tag sen i canser. Silver lever ännu men är väldigt sjuk är rädd för att hon inte har så långt kvar tyvärr.

Här är två bilder på Goldie
Goldie2

Goldie1


Här är två bilder på Silver som liten
Silver 2

Silver


Det är alltid kul men bilder på sina djur o bevarade minnen som åter väcks då man ser bilderna.
Men ändå tycker jag att man tar inte tillräcklint många bilder på sina djur, tyvärr...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback