Möss är alltid sötast då de e småttingar...

Här är de fyra små töserna som jag lyckades rädda då derans mamma dog medans de diade. En annan mus mamma adopterade de utan problem. Hon tog hand om de som de var sina egna då hennes egna ungar är några dygn äldre. Jag chansa att hon skulle godkänna dom o de skulle bli räddade eller så kunde hon lika gärna ha dödat dom. Det var ett tufft val o som tur var gick allt bra.

Nu ska jag lyckas hitta bra hem åt dom oxå...

möss1

möss2

möss3



Jag vet inte vad de har för färg, Gissar på Argent o den andra vet jag inte.
Hade den som är Argent varit råtta hade färgen hetat Silverfawn vilket är en jätte fin färg!
Så känner du till vad de är för färg så berätta det...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback