Nice Price!!!


 
Idag såg jag en stor gul banderoll med text i klar rött där det stod -SKO UTFÖRSÄLJNING- på så jag tog upp mobilen o ringde syrran o berätta om skylten, fråga ska du med jag ska dit. Ja så visst jag kommer på en gång sa hon o begav sig.

När vi väl var där så fanns de massor med skor dock mest barn skor i mängder!!!

Jag fatt bara ett par skor i min storlek. Syrran fann oxå ett par. En slutsatts vi kom fram till var att hade man haft storlek 38-41 hade man kunnat fynda över tio par helt klart.

Vistt var di där rätt sent egentligen för de visa sig att de börja utförsäljningen den 24/11 vilket är flera dagar sen o de har haft öppet var dag sen dess även söndagen. så de måste varit tok mycke skor överallt från början mot vad det var nu ju Och då fanns de massor kvar nu.

När vi betala så kosta mina skor hela 95kr haha billigt va? När jag kolla under skon så satt de en gamal prislapp där o skorna skulle kostat hela 699kr ojojoj vad då att de var tok billigt med 95kr *ler*
Det är ett par svarta mocka skor från spirit som e snygga o bekväma...

Om nån helg ska de fylla på lagert o ha en ny utförsäljning igen o vet du vad jag har redan bokat upp att vara där då de öppnar. Så kanske man hittar fler skor i min storlek för tok billiga priser hehe!


...Alltid kul att fynda...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback