Rått Bebbisarna från Danmark är i karantän...

Jag har bara träffat de små en gång o det var när de hämades till Sverige från Danmark.
Dom är väldigt smp men super söta. D är fyra stycken varav hanen Sun Fi-Lulle är syrrans, hanen Sun Othello o honan Sun Ofelia är Tacobelles o tillsist honan Sun Sin-Silla är min.

De är födda den 1 Aug 2006

Sun Fi-Lulle: Russian blue self rex
Sun Ofelia:Russian blue point siamese glat berk
Sun Othello:Russian blue point siamese rex self
Sun Sin-Silla:
 Seal point siamese rex self 


Fi-Lulle
R8-4


Othello
 


Fi-Lulle och Othello



Ofelia och Sin-Silla
R8-5

 


Sin-Silla
R8-8

Min lilla sötnos...

Längtar tills jag får träffa de igen... Karantän tid är en lång väntan...



Kommentarer
Postat av: TacoBelle

Åh vad söta dom är, längtar tills karantänen är över.

Postat av: Anna

Men oj så söta!

2006-09-13 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback