Fantasin leker...

Tänk följande som om man var en orm...


 
Jag har blivit kär i en stilig ormtjusare, oj vilken karl, ack vilken man!
Det tände direkt i en gungande vals då han lade en orm om min hals

Visst luktar han pyton visst luktar han mamba men de gör det samma

Visst e han blek om snoken o ömsar han skinn

Men framförallt ska han bli min...!

  

Den största rivalen är en boa constriktor en knöl med namn Viktor

Han ligger alltid e trädgården o glor vid huset där jag bor

En annan rival de är gamla boan Johan svartsjuk ska du tro han gamla boan Johan han är mordisk och elak på alla sätt o vis om han inte bli mutan med en gris…

  

När vi bli gifta ska vi bo i lerum o vi ska ha tre rum, ett badkar fullt med serum, reptil över spisen, en ormbunk i vrån o en kobra telefon så klart…

  

Efter en tid kan de hända att vi får yngel ja yngel, det kanske blir en slyngel. Tänk dig en vagga med sonen din o min leker med skaller ormen sin…

    

 

alaia o alfonsi


 
La till en bild på Alia och Alfonsie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback