Mor och Dotter...




Jag har äntligen lyckats fånga Frankling på bild hon hatar blixten från kameran o när man tar fram kameran så rusar hon iväg o gömmer sig men då hennes mamma fick va med så lugnade hon ner sig lite o det blev några bilder där hon inte var suddig på pga hon rör sig försnabbt för att de går att fånga på bild hehe! men Modern Gudrun är van att bli fotogarferad så hon bryr sig inte om kameran...



Gissa vem som är Gudrun (Mor) och Aretha Frankling (Dotter)

image90



Kan man derans kropps språk så avslöjar denna bilden vem som är vem hehe!

image89


 

Kommentarer
Postat av: Cindy

Herregud vad vackra dom är tjejerna! Pussa båda på magen från mig.

/Cindy

2007-03-18 @ 14:43:57
Postat av: Jaha_jaa

ja det ska jag göra!
//Jaha_ jaa

Postat av: Catta

du klagade på att det inte finns bilder på woddy,,,,det finns det på hans egna hemsida www.nogg.se/woddycat jag skrev den adressen i ett tidigare inblägg

2007-03-22 @ 16:58:58
URL: http://www.nogg.se/frey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback